Jumlah Paparan Halaman

Khamis, Mac 19, 2015

BIAR BETUL!!! Gadis Ini Pada Mulanya Ingin Dirogol Oleh Perogol Tetapi Apa Yang Terjadi Selepas Itu Bakal Mengejutkan Anda...


sekadar gambar hiasan
"Kalau kau nak ro gol akupun rog ollah, aku tak kisah!!" gambar diatas ialah S. Kalaichelvi... mula-mula diro gol, kini dia dipenjara....

Kalau korang seorang wanita dan rumah korang diceroboh, lalu muncul seorang lelaki mahu m ero gol korang, apa korang akan buat? Adakah korang akan mempertahankan diri atau membiarkan saja si-lelaki jahanam itu meratah diri korang sesuka hatinya? Kebanyakan wanita pasti akan melawan, biarpun nyawa menjadi taruhan tapi menyerah mahkota kesucian mereka tidak sekali!!

Dan di Ipoh semalam kes seorang isteri yang cuba dir og ol oleh seorang lelaki yang tak dikenalinya berakhir dengan kisah menyayat hati apabila wanita yang menjadi mangsa ro g ol itu telah dihukum penjara kerana tindakannya melawan per og ol tersebut telah menyebabkan kematian pe ro gol berkenaan. Dan kerana perbuatan mempertahankan dirinya itu, Mahkamah Tinggi Ipoh semalam telah menjatuhkan hukuman penjara dua tahun ke atas S. Kalaichelvi, 24 tahun, seorang suri rumah selepas dia mengaku bersalah menyebabkan kematian seorang lelaki yang cuba mempe rk os anya pada tahun lepas.

Hakim Datuk Zainal Adzam Abid. Ghani memerintahkan S. Kalaichelvi menjalani hukuman tersebut selepas mengaku bersalah menyebabkan kematian M. Kumaran, 29, di dalam rumahnya di Taman Bistari, Ayer Tawar, Manjung di antara pukul 3 hingga 3.30 pagi pada 7 Januari 2010.

Mengikut fakta kes, pe ro gol itu menceroboh rumahnya ketika suami wanita itu tiada di rumah. Wanita itu walaupun cuba dikasari oleh lelaki jahanam itu tapi dia dapat melarikan dirinya ke dapur dan sempat mencurahkan serbuk cili ke mata pe ro g ol itu. Dalam keadaan matanya yang pedih, per o g ol  itu masih cuba untuk mendapatkan Kalaichelvi, tapi wanita tersebut dengan pantas mencapai sebatang besi dan memukul kepala lelaki yang cuba me ro go l nya. Pukulan itu menyebabkan si-per o g ol itu mati di dalam rumahnya.

Hakim Zainal Adzam dalam penghakiman bertulisnya berkata, Kalaichelvi sepatutnya dihukum lebih berat kerana melakukan pembunuhan kejam terhadap per o g ol tersebut.

Hakim kata Kalaichelvi telah melakukan "pembunuhan kejam", tapi pada pandangan korang perbuatan mer o g ol orang itu tak kejamkah? Jika korang menjadi wanita itu, adakah korang akan menyerah diri kepada pe r og ol itu tanpa melawan atau bertindak berani untuk mempertahankan diri seperti yang dilakukan oleh Kalaichelvi?

Jika Kalaichelvi hanya membiarkan dirinya dipe rk o sa dan lepas itu pergi ke balai polis membuat laporan, dia pasti tak akan dihukum penjara dua tahun. P e r og ol itu mungkin akan dipenjara dan lepas keluar penjara dia akan mencari Kalaichelvi untuk me r og ol nya sekali lagi atau mungkin akan pergi mencari wanita lain, termasuk kakitangan Mahkamah untuk me r o go l mereka pula. Atau jika tak bernasib baik mungkin selepas me ro g olnya, pe ro g o l itu akan membunuh Kalaichelvi untuk menghapuskan bukti!!

Sumber : Koleksi Berita Viral

Selasa, Mac 10, 2015

Google Translate dan Yahudi




Gambar : google translate~

BAHASA MELAYU : ikut yahudi ada kejayaan
Traslate to ENGLISH : follow Judaism there is success.

BAHASA MELAYU : ikut Islam ada kejayaan
Traslate to ENGLISH : follow islam no success.

Satu lagi konspirasi dari yahudi. Kalau dilihat betul-betul, ejaan permulaan Judaism dimulakan dengan huruf besar. Tetapi ejaan untuk islam pula tidak ditranslate dengan huruf besar. Ini dapat mengukuhkan lagi bukti yang mana Google pun terlibat dalam memesongkan akidah umat Islam. Kalau ada error sekali pun dalam system tranlate ni, takkan ejaan Judaism tu je yang boleh auto capital letter kan? Kenapa Google tak nak buat template yang sama untuk translation tu. Ermmmm....fikir-fikirkan lah.

Jumaat, Mac 06, 2015

BILA TELEFON BIMBIT JATUH KE DALAM AIR

Anda boleh menggunakan tips yang diajar untuk menyelamatkan telefon bimbit anda dari rosak terkena air. Selamat mencuba!


video

Iklan Tampal