Jumlah Paparan Halaman

Ahad, Oktober 11, 2009

Tangisan Dalam Syurga


Adakah kau tahu namaku,
Jika ku lehat kau di syurga.
Apakah ia akan sama,
Jika ku lehat kau di syurga.

Aku harus kuat,
Dan teruskan juga.
Kerna ku tahu,
Ku tak layak berada di syurga ini.

Adakah kau akan genggam tanganku,
Jika ku temui kau di syurga.
Bolihkah kau bangkitkan aku,
Jika ku temui kau di syurga.

Aku akan cari jalanku sendiri,
Siang dan malam silih berganti.
Kerna ku tahu aku tak bolih terus berada,
Di syurga ini.

Masa bolih menjatuhkan kita,
Masa bolih buat kita melutot,
Masa bolih hancorkan hati kita,
Perlukah kau merayu...dan terus merayu?

Di sebalik pintu itu,
Ku pasti ada kedamaian,
Dan aku tahu pasti tiada lagi,
Tangisan dalam syurga.

Pesanan: tolong jangan sedih...sob! sob!

5 ulasan:

Dari Jalan Kopi berkata...

sumpah aku sedih dalam bilek karaoke bila kau sedang berdendang.

kahkahkah.

Hanggokan berkata...

kahkahkah!
oit...lagu nih betol2 menyentuh kalbu lah!

John Leh berkata...

Lagu apa ni? - Aku tak tau lah. Tq

Hanggokan berkata...

john...kau layan lagu the beatles jek. cobalah kau layan lagu erik kelepten nih.

John Leh berkata...

Aku layan MDK - kalau tak tau MDK pergi gigit bucu meja.

Tq

Iklan Tampal

Powered By Blogger