Jumlah Paparan Halaman

Isnin, Mei 17, 2010

Peleseran Bakal Berlaku

Gambar sekadar hiasan.

Kepada ahli-ahli keramaian sekalian.
Sila kemukakan ide-ide yang bernas untok dijadikan aktiviti peleseran kita pada kali ini.
Tolong jangan malu, jangan segan untok singgah ke mukasurat:

http://www.facebook.com/event.php?eid=126886993992430&index=1

Jika tak berjaya melehat mukasurat ini, minta kebenaran dari tuan punya pencipta page kerana hanya ahli bolih lehat.

Selamat Hari Ibu.
Selamat Hari Guru.
Selamat Hari Belia.

Selamat berhibor
dan selamat beramal!

Cerialah!

4 ulasan:

John Leh berkata...

Aku menentang keras diskriminasi. Ni macamana ni aku nak bagi idea??

Tq

Dari Jalan Kopi berkata...

john
kau yang degil
bukan diskriminasi
diskriminospikinglish

John Leh berkata...

Ini diskriminasi terpimpin! Jangan sampai aku sms KOSMO! atau Metro untok pancutkan idea.

Tq

Hanggokan berkata...

aduh,cilakalah.
gua percaya lu punya ide yang mantol.
lu bolih sms gua, nnt gua tampal kat dinding mukabuku itu. amacam...bijak tak ide gua?

Iklan Tampal

Powered By Blogger