Jumlah Paparan Halaman

Ahad, Ogos 09, 2009

Majelis Berboka Puasa 2009

PERHATIAN! Satu majelis berboka puasa akan diadakan untuk ahli-ahli keramaian. Sesiapa yang pernah dan telah menjadi bekas-bekas pelajar Royal Ash Burn Academy atau lebih mesra dikenali sebagai Ahli Keramaian SABS dijempot hadir.

Aktiviti adalah makan-makan untok berboka puasa. Untok yang tidak berpuasa,anda juga bolih berlakon berboka puasa. Semoga anda tidak kantoi.

Selepas acara makan beramai-ramai, kita akan solat berjemaah dan seterusnya aktiviti bermesra-mesra manakala kepada ahli keramaian yang mendapat pelepasan khas dari Allah SWT dibenarkan membuat acara gaya bebas.

Untok makluman ahli-ahli keramaian, ini bukan acara formal. Anda dibenarkan membawa suami, isteri, madu-madu, pakwe dan makwe serta rakan-rakan yang cun bergetah. Jika rakan yang anda bawa sudah berpunya, sila beri notis terlebih awal bimbang akan berlaku pergaduhan tidak diingini. Perbelanjaan makan-makan adalah ditaja oleh poket anda sendiri dan sebarang bantahan tidak akan dilayan.

Pakaian adalah sopan dan tidak ketat-ketat kerana khuatir akan terbeliak bijik mata para teruna lalu terbuka puasa sebelom waktunya. Sila ambil serius. Baju batek tidak dibenarkan. Tarikh maseh belom ditetapkan. Cadangan adalah pada 22 Ogos 2009 atau 29 Ogos 2009 bersamaan hari Sabtu. Tempat maseh dalam perbincangan ahli majelis tertinggi. Sila ikuti perkembangan ini dengan penoh minat. Jika ada masalah, sila SMS ‘ON MASALAH ke nombor talipon bimbit Encik Did Hanggokan atau Encik Herol.

Cerialah!

1 ulasan:

John Leh berkata...

Buat akhir bulan lah. Aku bolih balek,lepak2,makan2,usya2 orang lalu lalang.

Yang perenggan ke 3 tu aku tak campor.

Terima Kaseh.

Iklan Tampal

Powered By Blogger