Jumlah Paparan Halaman

Isnin, Januari 19, 2009

Ketemuikah pakcik?


Apabila jumpa pakcik husin menang,
aku tak peduli pon...sbb duit diorg menang bkn dpt kat aku.
tp gembira sbb muzik indie berjaya dikenali,
diorg bagus dan berbakat mmg patot menang.

Apabila jumpa pakcik husin menang,
Aku tergelak sebab diorg gune imej badot.
Cat muke sebelah...guling2 gak aku tergelak.
Harap2 takde la trend cat muke sblah bila kuar lepak bandar nnt.

Apabila jumpa pakcik husin menang,
Aku harap lagi banyak band2 indie menghasilkan lagu berkualiti,
busan gak dgr lagu yang stereotaip hari2 dari pasaran kini,
kelainan...unik...berkualiti...kepuasan!

Cume satu je persoalan yang bermain di benak pemikiran aku.
Ketemuikah mereka dgn pakcik husin?

~Congrats Meet Uncle Hussain!~

4 ulasan:

John Leh berkata...

Harapan aku hanya ziana zain.
Tiada lain..

Amz CamPro berkata...

hoho..bile lg emulous mau masuk ajl? hahaha

TehTarik.My berkata...

Meet uncle hussain or Uncle meet hussain??

Hanggokan berkata...

pokleh - lu kipas-susah-mati auntie ziana ke? baru ku tahu walaupon imej mu hardcore tapi hatimu ada taman...

Amz - emulous dpt masuk rottw pon dah kire bertuah! nak masuk ajl berkurun la lagi...

herol - hussain meet uncle.

Iklan Tampal

Powered By Blogger