Jumlah Paparan Halaman

Isnin, November 24, 2008

M.C.


Hari ni aku M.C
Kerana perutku sakit lagi
Membuat ku M.C lagi
M.C ku banyak lagi...

M.C
Kerana doktor aku M.C
Aku x nak M.C
Tapi die dah bagi
Aku terpaksa M.C
Kalau tak aku rugi..

M.C
Satu perkara yang susah boss nak bagi
tapi boss kene bagi
sebabnya kalau aku x dpt cuti
Aku selambe M.C...

M.C
Kadang2 boleh wat company rugi
Tapi nak wat camane
Memang dah diberi cuti M.C
M.C tipu pun boleh jadi
janji ade M.C...

M.C
Aku suka kalau hari2 M.C
Sebab dh xde OT
Aku malas nak wat keje lagi
jadi aku M.C...


p/s - gunakan segala kemudahan yang diberi oleh company anda


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apekah kaitan pic itu dgn M.C? hmmm...

Hanggokan berkata...

kahkahkah...
aku paham maksud beruk tu...
sakik peruk...
meruk...
beruk..

gile simbolik!
~harharhar~

Farid Abu Talib berkata...

MC saya suka. MIC saya tak suka. MCA lagi lah tak boleh blah.

Iklan Tampal

Powered By Blogger