Jumlah Paparan Halaman

Isnin, November 24, 2008

Merenung di kaki langit...


Apa ada minggu lepas?
aku lepak kedai pokdin dgn toyi, zaril
aku main snuker dgn mereka
aku kalah tapi tak mengapa
toyi payung semua.

Aku kerja macam biasa
aku keluar dgn bob dgn wan lak
budget nak layan after 7
tapi tak syok sebab penat
kami balik dan aku trus flat.

Hari minggu
Aku jalan-jalan bandar
bosan...aku pusing TC
cuti skolah ramai la budak2
tapi sronok sebab aku sorang
takde orang kaco.

Semalam
aku pergi kenduri ijan
bukan sorang tapi dgn syam dan pha
Kawin dah dia..majlis skali dgn abangnye
pastu aku pusing megamall
bosan...layan karok box
abeh karok,lepak stadium
pekena char kuey tiaw
pergh! boleh tahan beb...
balik aku tido!

p/s: prit...rase2 gian nak mkn char kuey tiaw..moh kite ke stadium..kg pelet jauh sgt!

5 ulasan:

L.H.R berkata...

gig?
try join malayapark.com
it sure helps

slm singgah
=)

John Leh berkata...

Wah! Did jadi Gaban?!
Did, ko jangan sampai aku keluarkan surat tunjuksebab KENAPA PERLU JADI GABAN. Hahahaha.

TehTarik.My berkata...

hai 'nme sy ct'...nak kenal leh?
did peluang baik tuh...join aa website tuh...aku suke org name ct nih...hehehehe...

Hanggokan berkata...

harharhar...herol2...
aku bukan la player...
kalau anda suka...silakan!
hye ct!

leh...
aku gelak golek2 doh nih...
wakakakaka...natang2!

Farid Abu Talib berkata...

woit. sini sedap ada pelet. kesedapan char kueh tiaw itu menyebabkan aku pencen terus dari menulis. nanti di kuantan kita ke stadium.

Iklan Tampal

Powered By Blogger