Jumlah Paparan Halaman

Sabtu, November 01, 2008

Terlepas Lagi....


Arghhh....agak tensen aku bila mengetahui tarikh yang telah ditetapkan utk gath beramai-ramai bersama Members of Keramaian....aku tak berdaya untuk melawan masa dan masa juga amat cemburu kepadaku...

Anyway, thanks for all the Keramaian Members especially Misa and Bob (yang setia pada Kuantan)yang bertungkus lumus menyiapkan projek BBQ dan telah dirancang dalam masa yang singkat!...Thanx Bro!...Did, cepat le update...tak sabo nak tengok gambo nih!

Aku mintak maaf kat korang semua sebab aku memang betul2 bz skrg nih...memang rasa terkilan di hati ini, sebab benda yang yang aku dah rancang tapi aku sendiri tak leh nak attend...arghhhhh....!!!

Tapi aku tetap berbangga dengan sahabatku Nazrsyadid bin Kadri, kerana beliau memang tak putus2 untuk menyatukan kita semua...walau dengan apa cara sekali pun!....termasuk lah blog ni...Did, thanks!

Aku harap lepas ni, ape saje aktiviti aku akan cuba untuk attend dan tak akan ku lepaskan walau satu pun...(hehehe...yeke???)

Dan aku cuba untuk merancang satu lagi aktivi keramaian yang dalam pembikinan sebagai aktiviti "GoodBye 2008"....hmmmm....Did, yeke?

5 ulasan:

Hanggokan berkata...

Haaa...ok gak tajuk projek baru keramaian tuh. Good bye 2008.

camne nak handle? ape aktiviti kite? weh, ko cek la kat facebook kengkawan kalo nak tgk gambar bbq aritu. cek facebook raisa,hadi n misa. ops! encik prit juga. aku pon tak tau bile nak pos repot pasal bbq aritu. rase cam nak appoint sorg secretary jek, suh dia taipkan.

TehTarik.My berkata...

ahah??seketari???....idea menarik gak tuh...aku pun perlukan sorg seketari nih...tak cukup tangan ngan masa aa nak wat keje...ko rase nak amek laki ke pompuan?

Farid Abu Talib berkata...

woit mat sentul. apa yang kamu busykan? kahkahkah. jgn melawan masa itu kerja sia-sia. kahkahkah. aku pun dh ada facebook lah. pelissssss..

Amz CamPro berkata...

aku leh jadi tukng interview seketari ko..hahahaha..

raisadora berkata...

amboi interview laju je amz... takpa semua pun perlu berhenti utk coffee :) kalau jadi goodbye 2008 mesti best... Raisa semua pun kata best... ha3

Iklan Tampal

Powered By Blogger