Jumlah Paparan Halaman

Khamis, April 02, 2009

Kisah ATM dan aku.

Aku ada 4 akaun bank.
Public Bank
Maybank
CIMB
BSN
dan kesemua bank aku mempunyai wang berdigit puluh dan sa sahaja.

Public bank adalah lubuk wang aku apabila cukup bulan.
Tapi hari ini sudah 2hb April tapi pabila aku cocok2 menatang mesin duit itu dengan kad aku...
aku kecewa. Lebih kecewa dari Encik Prit yang putus cinta di hari derita.
Teda wang. Teda gaji. Teda suka.
Perlu ke aku menyanyi lagu saleem itu...
~mengapa ini semua harus berlaku...apakah ini semua kerna diriku!~
Cukup! Kerana suara aku tak semerdu bunyi mesin duit yang bolih mengeluarkan duit.

Aku mencoba 3 kali. Di cocok-cocok lobangnya. Di tekan-tekan punatnya.
Jumlah yang sama di paparan skrin. RM49.75.
Sungguh tidak adil donia ini.
Hidup dikawal olih duit.

Anda kasihan? Ingin membantu?
Sila taip ON DERMA ke 012 954 57*0
No akaun akan diberi.
KahKahKah!

Adoyai...

3 ulasan:

Amz CamPro berkata...

adoyai
nak bagi mkn bini lagi..adoyai
letih tul ni...aku simpati...

Dari Jalan Kopi berkata...

kahkahkah. kamu jual balik la penggelap cermin yang berharga RM500. kahkahkah.

adoyai!!!

Shitsurei Shimashita berkata...

salam ziarah dari naga..

byk akaun2 ni ada kegunaannya bila time terdesak ti.

Iklan Tampal

Powered By Blogger