Jumlah Paparan Halaman

Khamis, April 09, 2009

Ooo Anok-anok, Tok soh loh susoh-susoh!

Ini hari aku bebas.
Tak perlu susoh-susoh.
Tak perlu gi kerja doh.
Takde lagi keloh-kesoh.
Aku bolih meleser,boh!
KahKahKah!

Mari berdiskusi...

Anak Muda Penunggang Negara.
Bebaskan diri, Bebaskan minda.
Jangan dok dalam kotak kecil itu saja.
Tapi seluar kecil wajib perlu ada.
nanti Batang terkeluar, Bukit tersembol pula.

Anak Muda Jangan Susah-susah.
Anak tua masih ada yang bijak dan bergetah.
Bolih tunjuk jalan benar salah.
Nasihat dan panduan mereka dengarlah.
Ada jawapan bagi segala masalah.
Jangan dengar Anak Tua tak sekolah.
Jawapan tak dapat, problem bertambah.
KahKahKah!

Anak Muda Anak Tua.
Satu Malaysia, Satu negara.
Aku merapu, Korang yang baca.
Orang maki, aku rilek saja.

Kahkahkah!

6 ulasan:

Dari Jalan Kopi berkata...

kahkahkah!

kita sebagai anak semua bangsa
hidup di bumi manusia
sila jangan buat leceh

kahkahkah!

lain mcm tulisan kali ini.
mungkin tanda bebas dari kawan yang kurang kaseh sayang.

kahkahkah. kahkahkah. kahkahkah.

Hanggokan berkata...

aku coba menerobos dari ruang lingkop kotak kubikel kecil yang memenjara minda anak muda selama ini.

-sila fahami maksud tersirat...jgn tangkap yang tersurat-

KahKahKah!

Radzi Tajuddin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Radzi Tajuddin berkata...

ceh, kenapa lah aku terbaca?haha

anak muda bapak tua.. bukan anak muda anak tua..haha

Basuh Baju berkata...

alamak, salah sign in akaun ar..td tu komen aku- basuh baju.. haha

John Leh berkata...

Jeng Jeng Jeng!


Woit! Satu Malaysia dah tahu brader.
Ada anak muda yang habis sekolah tapi buat-buat tua macam tak sekolah!
Jangan buat leceh..

Anak muda jangan nak buat-buat tua.
Anak muda jangan jadi ngok!
Anak muda mesti terus merobah dunia.

Iklan Tampal

Powered By Blogger