Jumlah Paparan Halaman

Isnin, Mei 04, 2009

Berita Suam: Meraikan anak muda!


Rakan-rakan sekalian...
Pada hari Jumaat yang lepas bertempat di Indera Mahkota 2...satu kejadian yang sangat dasyat telah berlaku. Sangat dasyat. Fuh! Gilang Gemilang. Pom pam pom pam!

Ini pesta untuk meraikan penuaan Elisya Jaseena dan Felisya Jaseena. (betul ke aku eja nama mereka?) Adik bradik ini keturunan susur galur rakan keramaian, Dayana. Hot Mama ini telah mengadakan majelis meraikan harijadi anak muda ini dengan menjempot rakan-rakan keramaian. Agak malang karena pada waktu dan ketika itu, ramai ahli-ahli keramaian tidak dapat menyertai majelis ini. Tapi tak mengapa, masa terus berlalu tidak menunggu.

Antara tetamu yang hadir adalah KakPah dan anaknya Yasmin, Huda, Pok Leh dan gadisnya Deon, Bob dan gadesnya Safura (kami berjaya bakar garesan untuk berkenalan dengan gades ini - kami tersenyum sambil mengangkat kening) juga turut hadir Siti Nur Farah yang ditemani suami dan anaknya, Ummar Rayyan. (cepat masa berlalu...dah besar rayyan ini!) juga ramai lagi tetamu yang menyusul selepas itu.

Satelah puas kami bermesra dan mengutok mengata, kek dipotong. Hidangan lazat dan istimewa tidak terlepas menjadi santapan kami. Berhibur dengan anak-anak muda sangat meriangkan. Ellisya, Felisya, Yasmin, Rayyan ini adalah anak-anak muda. Anak-anak muda ini baru mengenal dunia. Manja dan gembira. Bersorak, berlari, melompat lebih tinggi. Penat aku melayan mereka. Semoga mereka tua dengan sempurna.

Tahniah kepada Dayana kerana berjaya membesarkan anak kembarnya itu. Terima kasih kerana menjempot kami. Kek anda best! Semoga tahun depan kami dapat menikmati kek itu lagi. (kahkahkah!)

3 ulasan:

John Leh berkata...

Anak-anak muda wajib dibentok untuk tidak dikolotkan orang si tua..

Terima Kaseh

Dari Jalan Kopi berkata...

jangan biar anak muda dituakan sabelum waktunya.

voila!! buatlah apa saja asalkan yang baek.

Hanggokan berkata...

semoga anak-anak muda ini menjadi awek cun bergetah dan teruna kacak bergaya. menyambung kesinambungan kita di keramaian.

cerita pasal kesinambungan...cepat2 ler kawin, brader!

kahkahkah!

Iklan Tampal

Powered By Blogger