Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, Mei 29, 2009

Oh Keramaian

Hari ini hari jumaat.
Hari penuh syafaat.
Hari aku akan berhijrah.
Meninggalkan segala sejarah.
Woit, pencuri sliper jepun...pulangkan sliper burok aku tu.
Aku nak gi smayang jumaat nih!

*kedish!*

Rakan-rakan yang baek.
Aku telah mendapat panggilan hangit dari majikan baru ku.
Aku bukan ke sana untuk membuat longkang kampung kerinci.
Atau merempit di lebuhraya Duke yang baru.
Aku ke sana untuk mencari rezeki.
Aku akan lapor diri di Ibu Pejabat Wilayah Persekutuan.
Aku akan jadi warga KL kelak nanti.
KahKahKah...

Geng Keramaian.
Sila hubungi aku untuk meleser di KL.
Sila jgn pilih KLCC atau KL tower.
Saya suka lepak Yaw Chuan atau Kg baru saja.
Lepak di NZ Garden pon bolih juga.
Kahkahkah...

7 ulasan:

John Leh berkata...

Celakak!
Posting ke mana brader? Kau senyap sepi. Alih-alih dah nak ke kota. Nanti dah hidup di kota kau jangan buat-buat tak kenal sama lembu.

Tapi kat kota pun ada lembu jugak. Lembu bergerak-gerak. Aku tak ingat sapa taukey lembu tu.

Kau cuba tanya Prit.

Terima Kaseh.

Tanpa Nama berkata...

nak lepak same2 gak! hahaha \:D/

Hanggokan berkata...

John Leh,
sejak bile tukar nama? aku ingat tukar tiub saja. kahkahkah! apekah lembu? mengelembu kah ia? ada di kota? akan kutanye prit.

Mie...bolih join. Aku pikir kamu hanya mahu lepak dgn Do dan Re sahaja. tapi sila jgn bawak balak. nnt beliau jeles dgn kami. kahkahkah!

raisadora berkata...

kalau pulang ktn tiada lagi laaa Did bole temani :( tapi tahniah atas kerja anda

Tanpa Nama berkata...

berkurang lagi sorang teman lepak aku...ngan sape aku nak tgk movie pasni??? hehee... Office keramaian pun berhijrah jugak ke ikut presiden nye??

Dari Jalan Kopi berkata...

sila jangan buat leceh. office tidak berobah. kerja-kerja perkeranian keRAMAIan maseh di tempat yang sama.

fadzil hafiz berkata...

anda bakal menjadi warga KL?kah kah kah juga.saya cukup terharu.sesungguhnya.anda memang sesuai menjadi warganya.sila cari orang rumah di sana juga...

Iklan Tampal

Powered By Blogger