Jumlah Paparan Halaman

Khamis, Februari 12, 2009

Dari Jalan Kopi - Gades Itu

Cerita dari Jalan Kelang Lama. Di suatu seminar.
Ada seorang awek. Cun. Bergetah.
Awek ini lain dari yang lain. Awek ini tak 'hot'.
Tak macam awek Jalan Telawi. Tak Macam awek Jalan Kopi.

Awek ini awek tudung labuh. Berstokin dikaki.
Nampak lemah lembut. Cair hati dan perasaan.
Dalam hati ini runtuh rantah. Dalam hati dia siapa tahu.
Saya selalu terserempak dengan wajah ayu ini.
Nak makan tengok muka dia. Nak minum tengok muka dia.
Dengar gedebe berucap nampak muka dia. Naik lif dengan dia. Turun lif jumpa lagi.

Dia memang tidak hot tetapi dia ayu. Lebih ayu dari Ifa Raziah.
Jalan pun muka tunduk ke bawah.
Tiada tudung Arini. Tiada spek Gigli. Tiada gincu Mabelin. Tiada kasut Converse.

Anak siapa dia ini? Dari mana dia datang? Sudah ada yang punya?
Kahkahkah. Kahkahkah. Kahkahkah.
Anak buluh betung!! Sumpah saya tak tahu. Nak ambil pot tapi tak nak ambil pot.
Buat-buat 'cool'.
Simpan dalam hati. Tulis dalam blog sudehhhh!!!
Kahkahkah. Kahkahkah. Kahkahkah

6 ulasan:

Hanggokan berkata...

tapi akan ada d'masive baru...
cinta ini membunuhku.
kahkahkah...

John Leh berkata...

Kahkahkahkahkah.

Awek telawi lagi bergetah lagi melekit lagi berlendir. Kalau ada berann kita kasi usya 1 2 awek hot kat sana. Kahkahkahkahkah.

Modal tak payah banyak. Teh Tarik sama Roti Bakar dah cukup. Lepas tu buat muka cool.

Kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

did : mggu depan kita sambung karok di jamban.kahkahkah

pok leh : mggu depan layan awek hot melaka.melaka destinasi baru.tp tak boleh lawan awek telawi. betul2 membunuhku.kahkahkah

L.H.R berkata...

ayu kah ifa raziah?

Dari Jalan Kopi berkata...

ifa raziah lebih ayu dari rafidah aziz. ini saya bolih confirm.

Tanpa Nama berkata...

Kalau saya,saya ambil telapak kaki nya yg berstokin,saya gosok2 ke konek saya.Kemudian dokong nya,naik kan kain,hempap badannya ke,tembuk lalu main dan pancut dalam nya.

Iklan Tampal

Powered By Blogger