Jumlah Paparan Halaman

Ahad, Februari 01, 2009

Percuma

Hari Ahad
Hari dimana aku percuma
Sudah lama tidak aku nikmatinya
AAaaaahhh...sungguh selesa!

Biarpun percuma, aku tak dapat tido lama-lama.
Sudah terbiasa, menjadi adat resam aku agaknye.
Mata ngantok tapi guling kiri guling kanan tak jugak lelap!
Oh, baru aku teringat...hari minggu, hari kartun...Ini plan yang mantap!

Aku bukak tv...berita! oh...pukol 7.30 baru...takpe layankan aje!
MU menang? 1-0? lorr...camane bleh terlepas tengok live ni!
takpe,berita seterusnya...Ntah camane aku lena depan tv tu.
sedar2 aku dikuis-kuis bonda suh mandi. Pukol 10??
berdesup aku bangun...tapi bukan pi mandi...
masuk bilik sambung tido! kahkahkah!!

tgh syok2 aku tido...aku terjaga...
jam dah pukul 2 ptg! baru aku teringat...
aku terlepas School Rumble dengan Sarjan Keroro!
damn...lama tak layan kartun! ketagih aku...
Lalu aku pon buka blog aku nih...
baru aku tau, ada rakan tak percuma hari ni...
menurut beliau...ia sangat tidak cool!
aku mengerti, aku alaminya minggu lepas.
kahkahkah...layarilah:
Memang tak cool!

Aku simpati padamu...
Ahhh...selesanya di hari percuma!

3 ulasan:

John Leh berkata...

Yang tak percuma nya aku!!

Celaka punya tauke air.

Hanggokan berkata...

kahkahkah!
adoyai...buncit dgn air la tauke air tu.

Dari Jalan Kopi berkata...

lepak depan sogo lagi cool. lepak dengan a samad said.

Iklan Tampal

Powered By Blogger