Jumlah Paparan Halaman

Isnin, Februari 23, 2009

Sunyi sepi aku sendiri

Malam tadi.
Kelaparan menghantui perut gebuku.
Hari minggu aku ditinggalkan sendirian.
Kemalasan meresap tubuhku.
Seharian tidakku bangkit dari kamar...
Sudah lama tidak aku lakukan perangai tidak bermoral ini.

Ini semua berpunca dari perancangan tidak menjadi.
Hajat berkaraoke dengan Prit...semuanya mimpi.
Beliau ada program famili.
Bob pula kunun nak ajak menonton muvie,
Tapi hari minggu datang pulak kerja busy.

Aku hanya tidur di siang hari.
Dari pagi hingga ke senja.
Namun tidak pula ku tidur separuh bogel.
Nahas jika ada sesiapa merakam aksiku nanti.
KahKahKah!

Di senja hari,
Aku mengatur satu aktiviti dengan teliti.
Tetiba pula berhajat nak makan mi kari,
Call sana sini untuk bertemujanji.
Tidak sabar rasanya untuk berkumpul di planet kari.

Malangnya,
Planet Kari enggan melayanku lagi.
Hari Ahad...mereka semua cuti!
Kami beralih arah dan selera ke Chili.
Hahaha...ini satu evolusi!
Apa terjadi di Chili??
Bacalah link ini:

HaHaHa!!

4 ulasan:

John Leh berkata...

Perut awak memang gebu.
Saya sudah hampir 13 tahun saya sudah kenal dengan perut gebu awak.
Kahkahkahkah.

Macam celaka tak?

Amz CamPro berkata...

perut gebu mu itu xbleh mlwn gebu dan halusnya perut yg telah mrancang ke chili..heheh

Dari Jalan Kopi berkata...

kahkahkah. gebu lah sangat. mcm perut rikishi.

raisadora berkata...

:) kalau la saya disana pasti dapat ikut keramaian bermesra dengan gebu-gebu yang ada ;p rindu pada anda semua...

Iklan Tampal

Powered By Blogger