Jumlah Paparan Halaman

Selasa, Oktober 14, 2008

BBQ untuk geng keramaian

Semalam aku lepak2. Tiba-tiba hanfon Nokia 3310 (oldskool beb!) berbunyi menandakan ada org SMS. Encik Hamisa menanyakan tentang sessi BBQ yang akan kita adakan. Sebelum ini juga ada yang menanyakan perkara serupa kepadaku.

Sedara dan sedari sekalian...disini aku ingin mengutarakan cadangan untuk Projek BBQ Keramaian kita pada kali ini.


BBQ Keramaian edisi 2007

Tarikh: 26 Oktober 2008
Lokasi: Pantai Cherating, Kuantan
Aktiviti: Membakar Ayam, Daging, Seafood serta Lemak2 yang ada.
Yuran: RM 10
(p/s: Belum ditetapkan, nak bayar lebih pon boleh!)
*azim hokhek, ko hutang aku!

Kepada Ahli-ahli MT Keramaian, Sila hubungi aku untuk satu mesyuarat tergempar bagi membincangkan projek terbaru geng keramaian ini.

Kepada geng-geng keramaian, jika ada cadangan dan ingin menjadi pihak pembangkang; jangan malu-malu...letak je komen. Tapi pastikan anda memberi nama dan nombor kontek yang lengkap supaya mudah untuk aku FIRE balik!

11 ulasan:

me3n berkata...

3310 mmg gempak beb. buat baling kucing pong elok lagi pastuh. hehe salam kenai.

fadzil hafiz berkata...

gua nak join skali boleh??

TehTarik.My berkata...

weh...3310?...no kete ko ke?

Farid Abu Talib berkata...

woi. ni yang buat gua musang berbulu ayam dalam dilema ni. kahkahkah. tarikh itu sungguh menyayat hati.

Hanggokan berkata...

ad3ck: 3310 tuh bkn aku stakat baling kat kucing, dgn kucing2 tuh aku baling! tp dgn rilek jek 3310 tuh masih boleh digunakan oleh kucing itu.

padel: ko nak join boleh je. yg penting bayar yuran! no diskaun!!

herol: ko kenapa erol??

Farid: biar musang berbulu ayam, jgn musang berbulu ketiak!

*woi, bg la cadangan bernas skit! takde pon reply membina nih...

Amz CamPro berkata...

wahahaha..ape korang borak,tolonglah bg petunjuk..satu lg projek keramaian!

raisadora berkata...

rock star misteri... mmg apa pun jadi hendak dihati akan pulang ke kg halaman 26hb ni ada wedding... Jd timing adalah just nice sbb kira bole sambil menyelam minum air... Aktivity keramaian begini mmg tak mau kulepaskan... Kita amik gamba byk2 lagi... he3

Tanpa Nama berkata...

aku rs kalo wat tahlil ok what..at least kiter sedekah utk yg dah takde n ader gak keberkatan sempena syawal yg barakah nie..

Amz CamPro berkata...

CIK RAISA,ANDA DIKEHENDAKI HADIR BG MENEMANI ISTRI KU YG MUNGKIN KESUNYIAN JIKA TIADA KAUM HAWA YG HADIR...HUHU...HEBAHKAN PROJEK INI..HUHU

raisadora berkata...

Amz : sudah ajak rakan perempuan yg lain juga tp tak tau siapa sahaja yang bole join... tp insyaallah pasti menemani sbb kalau korang semua laki je tak best gak kan... he3

TehTarik.My berkata...

Did : nanti aku call ko...aku tgh bz yang serius ni...

Iklan Tampal

Powered By Blogger