Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, Oktober 17, 2008

TERKINI!! Projek BBQ Keramaian 2008

Sahabatku sekalian,
Dengarkanlah pengumuman dari 'the choosen one' iaitu aku. Semalam aku buat site visit. Bukan stakat site visit untuk pekerjaan aku, tetapi juga site visit untuk BBQ keramaian. Di sini aku bagi la gambaran skit untuk bayangan kita semua tentang kemeriahan yang bakal terjadi di situ.


Aktiviti masih belum aku decide. Aku ada terima cadangan untuk buat Beach-ball, Bitch-boy dan Bitch-Sports. Namun aku ingin memberitahu kepada anda semua bahawa aktiviti kita akan berterusan dari petang sampai malam dan terus ke pagi keesokan harinya. Jangan khuatir kerana kita akan sewa 1 bilik chalet di situ untuk kegunaan kita semua. Kepada rakan-rakan yang tidak dapat join sessi malam, sila roger aku. Ini kerana aku bercadang kita buat sessi bakar2 makhluk berdaging pada waktu malam, sekitar jam 9 malam. Oleh itu, aku ingin memastikan kemuncak aktiviti ini akan dihadiri oleh semua rakan-rakan Keramaian. Tolong sediakan pakaian yang sesuai untuk aktiviti kita nanti. Bagi yang ingin membawa pasangan, anda dibenarkan tetapi tolong inform kat aku ye. Setelah mesyuarat bersama MT keramaian, disini terdapat sedikit perubahan mengenai Projek BBQ Keramaian ini. Sila rujuk maklumat di bawah:

Tarikh: 25-26 Oktober 2008
Masa: Mula 3 p.m
Lokasi: Cherating Beach.
Yuran: RM15 per kepala hangguk
* Azim, adakah perlu untuk kita setelkan di akhirat nanti? HaHaHa!
Rujukan cadangan sebelum ini: Plan awal BBQ

Jika terdapat sebarang idea atau bantahan, sila kemukakan segera. Anda boleh kontek Encik Did Hanggokan, Encik Sham Jay, Encik Amz Campro atau Encik Bob Mesra. Target aku adalah untuk mengumpulkan rakan-rakan Ex-SABSians sekurang-kurangnya seramai 20 orang.
HooHoo...

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wa did idea ko dah semakin bernas.. tak sia2 aku bleter kat ko aritu.. aku insyaallah takde masalah..so rakan2 yg lain aku rs kena support la program diorang nih..nanti aku wat award utk ko yer did..spesel nyer!!!

Tanpa Nama berkata...

wa did idea ko dah semakin bernas.. tak sia2 aku bleter kat ko aritu.. aku insyaallah takde masalah..so rakan2 yg lain aku rs kena support la program diorang nih..nanti aku wat award utk ko yer did..spesel nyer!!!

Hanggokan berkata...

haaa...iye la! kena berleter tak pepasal. ni nak emosi ni. hahaha! kein, ko ditugaskan untuk memasak. kami semua setuju!

raisadora berkata...

Keein aku mau beli prepaid celcom tetapi mahal juga ya RM38... Aku ada satu lagi phone tgh nak consider pakai apa selain hotlink... Aku kan da ada hotlink nak jg la yg lain tp tu la nak consider mana... Did Rockstar Misteriku, cadangan anda sgt la menarik dan insyaallah kalau diizinkan jumpa la kita dengan hendaknya :)

fadzil hafiz berkata...

kepala hangguk lu!!!peh gua jeles beb...terasa cam nak join jep!!amacam?

Tanpa Nama berkata...

haa lupa lak nak promote kat korang2 especialy kat raisa... sekarang nih sumer pengguna operator lain boleh guna line CELCOM n masih dgn masih mengekalkan no lama nyer.. cth : no MAXIS 0172345678 n no yg sama menggunakan line CELCOM.. no problem beb..segalanya di tangan anda!! CEWAH!... nak tau apa2 call aku..

TehTarik.My berkata...

Did...later i will give u a call...seriously bz at the moment...go on with ur plan without me...agree wif all the results....for Keramaian Members please support on Did proposal...give me a call when help needed...really sorry...

Tanpa Nama berkata...

Wahahahhaa..
Aku semakin ketinggalan jauh dibelakang..? Apeceritt semua ni?? Bila berjauhan diperantauan (PJ je..) agak sukar mendengar segala perbalahan geng-geng lame ni..
Wahahahha..
Anyway, rancangan yg hebat! Lebih hebat dari rancangan terbitan RTM. Teringin giler nak join ni..ape prosedur? ape method?
Harap Dapat Maklum..

Mat Leh

Tanpa Nama berkata...

Aduuhh..
Bengang..Bengang!
Mcm tak dpt nak join..
Parent aku datang PJ lah.
26-28 Oct ni.
So mcm tak sopan pulak aku balik Kuantan, Parent aku dtg PJ..
Aduh..Kusut! Kusut!
Lusuh dah kepala otak aku..
Iskk.. iskk..

Farid Abu Talib berkata...

kahkahkah. aku akan sediakan camera canon yang besar gedabak itu. woit did karaoke jgn lupa aku nk duet ngn keein lagu dua insan. kahkahkah. dgn siapa? dengan keein. kahkahkah. first time aku tgk org nak beli prepaid dlm blog kahkahkah. mamat sentul tu bz apanyer? dia bukan ahli parlimen lembah pantai. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

did ok gak idea karaoke farid kasi tuh.. farid ko jgn riso aku dah get ready tabung derma kilat spesel nyer utk ko! wakaka tp tajuk lagu tu cam tak kena jer la kena tukar sket la LAGU DUA NISAN... lirik da siap nih nak tunggu ukir jer lagi hmm apa nama penuh?

raisadora berkata...

ada juga ajak kwn2 lain tp spt belum mendpt sambutan... btw berjaya mengesan Parr aka Seliparr ha3... Asry nk join, Dayana tunggu green light hubby, lyla kiv, anip x dpt join,nisha n ainul ntah la bz je n x join, din n muaz n nida x reply lg... Harap2 bertambah ramai this time... Ok apa beli prepaid pakai blog... Teknologi apa ha3...

Tanpa Nama berkata...

Ergkkkhhh...
Aku maybe tak dpt join the gath.Parent aku dtg PJ this weekend (Isskk..jadi la pulak dtg).
Harap dimasa-masa akan dtg bolehlah saya bertemu kalian.

Khairy Menantu : Pergi Mati

Tanpa Nama berkata...

Thank You to Bob & Hamisa pasal call aku td menjemput bilis aku ke majlis Babikiyu ni..
Sangap aku nak jumpe korang.

Farid Abu Talib berkata...

kahkahkah. woit mat leh. apa punya tur. asyik hilang shj kamu. kemana kamu ingin menyorok? dlm kapal selam atau dlm helikopter eurokopter? kahkahkah.

Pak dolah : ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hanggokan berkata...

uih...dah macam berchatting kt komen nih. kalau bukak laman chat mirc kat blog aku sti laku nih...
HaHaHa! Thanks frens for all of ur supporting!

Iklan Tampal

Powered By Blogger