Jumlah Paparan Halaman

Rabu, Oktober 22, 2008

Dari Kuantan Ke PD balik ke Kuantan

Gile penat. Banyak gile drawing nak kena buat nih. Dengan wajah kacak ini, aku terpaksa meredah onak duri bagi menyiapkan projek lilin gergasi itu. Tapi aku tak hot, aku cool beb! 2 hari di sana sangat memeningkan kepala hanggok aku. Assignment aku adalah untuk mengambil ukuran mende alah nih dan lukis semula. Nampak senang kan? haa...lu pikir la sendri!

Dan untuk pengetahuan anda semua, beginilah rupa aku...


P/S: Geng keramaian, ada skit pengumuman...Projek BBQ berjalan seperti dirancangkan tetapi ada sedikit perubahan tempat kejadian. Jgn risau, ia masih di Cherating Bitch cuma chalet bertukar! hehehe...nantikan info terbaru!

3 ulasan:

Farid Abu Talib berkata...

kahkahkah. saya rasa semua cikgu sekolah sabs akan bangga dengan kamu. sejak bila kamu menjadi angkasawan pak syeikh? mau kemana? nak dibawa kemana? itu gambar soyuz ke roket lim guan eng? kahkahkah

fadzil hafiz berkata...

ramai x bitch2 kt cherating nanti??
hahaha....

Hanggokan berkata...

parid: itu bukan roket...itu raket.

Padel: byk! salah seorangnya, parid!

Iklan Tampal

Powered By Blogger